En städfirma att lita på

När vi möter nya kunder för första gången så går vi igenom saker som hur vi arbetar och vad vi kan erbjuda. Vi skräddarsyr lösningar som passar varje unik situation. Ofta kommer frågan om säkerhet upp ganska fort och det har vi full förståelse för. För att vi ska kunna komma hem till dig och städa under tider som du själv inte är hemma så måste vi ha tillgång till en nyckel in till ditt hem och det känns initialt otryggt för många. Din hemnyckel kvitteras skriftligt och får en särskild märkning som bara kan spåras av vår städpersonal och vi garanterar att den är i helt säkra händer.

Vi har mycket strikta anställningsregler där alla som får jobb hos oss måste uppvisa ett prickfritt utdrag ur belastningsregistret. Vidare måste de skriva på avtal om sekretess och därutöver är all vår personal täckt av en ansvarsförsäkring i det fall något skulle gå sönder under ett städpass. Det är alltid samma person som kommer hem och städar hos dig i Solna när du har ett städabonnemang hos oss - allt för att du ska känna dig helt trygg med vår städtjänst.

Kompetent personal

För att få anställning som städpersonal hos oss krävs att man sedan tidigare har erfarenhet av hemstädning. Därutöver går alla nyanställda en kurs i materialkunskap och städteknik. Vi garanterar att all vår personal är högst kompetent och erfaren - ditt hem är i trygga händer.

Nöjd kund-garanti

Vi ser gärna att du kontaktar oss om du av någon anledning inte skulle vara nöjd med städningen som genomförts av oss i ditt hem i Solna. Ta gärna bilder för att visa upp vad det är som inte levt upp till dina förväntningar. Vi har en nöjd kund-garanti som innebär att din kontaktperson kommer tillbaka till dig för att fullfölja sitt städuppdrag i de fall då något missats - inom rimliga gränser förstås.